opc_loader

Hierbij alle antwoorden omtrent je vragen

  1. Ik heb een vraag over een schaduwdoek
  2. Ik zoek een product in de webwinkel maar ik kan het niet vinden
  3. Moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling?
  4. Kan ik het product ook in echt bekijken voordat ik bestel?
  5. Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
  6. Ik woon in buitenland, wordt mijn bestelling daar ook naar toe verzonden?
  7. Wat is de levertijd?
  8. Ik heb product besteld, maar na een week heb ik het nog niet binnen, wat nu?
  9. Kan ik mijn bestelling na ontvangst retourneren?

Heb je andere vragen dan die hier vermeld staan op deze pagina? Neem dan contact met ons op per telefoon +31 (0)40-2826082 of e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl.

1. Ik heb een vraag over een schaduwdoek.

Voor alle antwoorden over een schaduwdoek verijzen we je door naar de speciale pagina over Vragen over schaduwdoeken

2. Ik zoek een product in de webwinkel maar ik kan het niet vinden.

Het kan zijn dat je een bepaald product niet kunt vinden in onze webwinkel. Neem dan contact met ons op en wij helpen je daar graag verder mee.

3. Moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling?

Bijna alle producten worden gratis verstuurd binnen Nederland en België. Wordt een product niet gratis verstuurd, dan staan de verzendkosten bij het product vermeld.

4. Kan ik het product ook in echt bekijken voordat ik bestel?

Wij beschikken inderdaad over een showroom waar je de veel producten in het echt kunt bekijken. Onze showroom is geopend van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.

5. Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?

Ons magazijn zit bij de showroom op de Wolfshoek 1a in Knegsel. Je kunt na bestelling via de webwinkel het product op komen halen. Je ontvangt hierover bericht als je bestelling klaar ligt om op te halen. Ben je in de showroom en heb je ter plekke een artikel uitgezocht en is dit op voorraad, dan kun je het direct meenemen.

6. Ik woon in buitenland, wordt mijn bestelling daar ook naar toe verzonden?

Het is geen enkel probleem als je in het buitenland woont, wij versturen bestellingen naar ieder land. Wel worden er buiten Nederland en België (extra) verzendkosten in rekening gebracht. Wij brengen je vooraf op de hoogte van het juiste bedrag. Stuur ons een e-mail met je bestelling en wij informeren je over het totale bedrag.

7. Wat is de levertijd?

De levertijd hangt af van het product wat je besteld hebt. De levertijd hebben wij daarom bij de meeste producten erbij vermeld staan. Je kan ook altijd even bij ons informeren naar de exacte levertijd als je het zeker wilt weten. Of ook als je een product voor een bepaald datum / tijdstip nodig hebt, neem even contact met ons op.

8. Ik heb product besteld, maar na een week heb ik het nog niet binnen, wat nu?

Als je de bestelling na twee werkdagen nog niet binnen hebt terwijl je wel van ons een e-mail hebt ontvangen waarin wij hebben vermeld het product naar je toe te hebben verzonden, neem dan direct contact met ons op. Ook wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Of heb je na de vermelde levertijd het product nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij gaan dan direct voor je aan de slag om er voor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt. Vermeld wel altijd duidelijk het ordernummer in je e-mail (of als je belt), wij kunnen dan nog sneller aan de slag.

9. Kan ik mijn bestelling na ontvangst retourneren?

Binnen de wettelijke gestelde termijn van 14 dagen kan je standaard producten retourneren. Maatwerk producten kunnen niet geretourneerd worden. Voor meer informatie over retourneren lees verder op de speciale pagina hierover.