Betaalmogelijkheden
Bij ons kun je jouw bestelling direct en op een veilige manier online afrekenen. Wij vinden het zeer belangrijk dat je gemakkelijk maar vooral veilig kunt betalen. Hierom maken wij gebruik van de beste en veiligste betaalmethoden. Je kunt kiezen uit de volgende veilige betaalmethoden:
• iDEAL
• Paypal
• Creditcard
• Mister Cash (Bancontact),
• Sofort Banking
• Afterpay (overmaken per bank en betaal achteraf)
• Creditclick
Kies eenvoudig de gewenste betaalmethoden in het bestelscherm. Bij de meeste betaalmethoden hebben wij het bedrag direct op ons account binnen. Kies je om het bedrag per bankoverschrijving aan ons over te maken, dan kost dit binnen Nederland vaak 1 tot 2 werkdagen en vanuit het buitenland 2 tot 3 werkdagen. Je kunt de betaling ook direct over boeken naar onze bankrekening, deze gegevens vind je ook op de orderbevestiging.
Bankinformatie:
- Naam: Outdoor Tuinidee bv
- IBAN: NL66INGB0662693132
- BIC: INGBNL2A
- Plaats: Knegsel
-Land: Nederland
Vermeld altijd jouw naam en ordernummer bij de betaling. Zodra de betaling ontvangen is worden de producten naar jouw adres verstuurd.
Veiligheid voorop bij online betalen
Voordat je begint met het afrekenen van je bestelling kom je al terecht in een veilige betaalomgeving waardoor je geen enkel risico loopt. Wij maken gebruik van een versleutelde SSL internetverbinding. Deze veilige SSL verbinding kan je altijd herkennen aan het groene slotje linksboven in de browser en voorkomt dat anderen mee kunnen kijken. Op deze manier worden de transactiegegevens veilig verstuurd.
Betalen met iDEAL
Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Dit betaalmiddel is alleen voor klanten met een Nederlands bankrekeningnummer beschikbaar. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens word je doorgeleid naar jouw bank waar de betaalopdracht al voor je klaar staat. Voor een bestelling met een iDEAL betaling zijn er geen bijkomende kosten.
Betalen met Paypal
Vervolgens word je doorgeleid naar Paypal waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Voor een bestelling via Paypal betaling worden extra kosten in rekening gebracht.
Betalen met Creditcard
Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met Credit Card wilt betalen. Vervolgens word je doorgeleid naar Mastercard of Visa waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Voor een bestelling met een Credit Card betaling zijn er geen bijkomende kosten.
Bancontact voor klanten uit België
Inwoners uit België kunnen bij het afrekenen van de bestelling aangeven dat ze graag met Mister Cash willen betalen. Dit kan alleen als je in het bezit bent van een Belgisch bankrekeningnummer. Vervolgens word je doorgestuurd naar het betalingsscherm waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Voor een bestelling via Mister Cash worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Betaal achteraf na ontvangt van de bestelling via Afterpay
Met AfterPay is het mogelijk pas te betalen nadat je het pakket hebt ontvangen. AfterPay
voert het volledige betaalproces uit. Dit betekent dat je binnen 4 werkdagen een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. De betaling dient binnen 14 dagen voldaan te zijn aan Afterpay. Heeft de betaling niet binnen 14 dagen plaats gevonden, dan ontvang je van Afterpay een betalingsherinnering. Heb je wel betaald maar toch een betaalherinnering van Afterpay ontvangen? Neem dan contact op met Afterpay. Voor een bestelling via Afterpay worden extra kosten in rekening gebracht. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk altijd nog betalen met een andere betaalmethode. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Betaal in termijnen met Creditclick
Wil je op afbetling het aankoopbedrag voldoen dan kan dit bij ons met Creditclick. Op deze manier betaal je gespreid over een bepaalde periode een bepaald vooraf gesteld vast bedrag. Dit net zolang tot het volledige bedrag is voldaan. Let wel op deze manier van betalen is een soort lening die altijd extra geld kost. Je bent dus duurder uit dan wanneer je het aankoopbedrag in een keer betaald.
Kan ik met Pin betalen?
Bij ons in de winkel kan met Pin betaald worden. Ook wanneer wij zelf met onze eigen bezorgdienst de bestelling komen bezorgen, kan je direct per Pin betalen. Dit geldt ook als wij een bepaald product komen installeren, dan kun je nadat het klaar is direct betalen met Pin.
Contant betalen is dat mogelijk?
Dit kan bij ons in de winkel of wanneer wij zelf de bestelling komen bezorgen of monteren.
Inwisselen van cadeaubonnen
Dit is helaas niet mogelijk. Wij accepteren geen cadeaubonnen.
Mijn betaling is mislukt?
Het kan voorkomen dat tijdens het bestelproces een betaling mislukt. Neem even contact met ons op dan kijken we of het bij ons mis gaat of dat de oorzaak bij de betalingsinstantie ligt. In dat laatste geval kun je kiezen voor een andere betalingsoptie of contact op nemen met de betreffende betalingsinstantie.
Ontvang ik een factuur?
Je ontvangt na iedere bestelling en betaling altijd automatisch een factuur. Het kan zijn dat deze niet in Postvak In komt maar in de Spam map, controleer deze dus ook. Wij sturen de factuur ook altijd nog mee met het product. Heb je de factuur op geen van beide manieren ontvangen? Stuur ons dan een e-mail met vermelding van het ordernummer. Wij sturen de factuur dan alsnog naar je toe.
Wij verzenden jouw bestelling zodra wij de betaling hebben ontvangen. Indien wij wel een bestelling hebben ontvangen maar nog geen betaling, ontvang je van ons een e-mail met een betalingsverzoek. Als wij hier geen reactie op ontvangen gaan we er van uit dat je geen interesse meer hebt en zullen we de bestelling na 14 dagen voor je annuleren. Je krijgt hier bevestiging van. Maar mocht je bijvoorbeeld met vakantie zijn geweest en je wilt toch graag dat de bestelling doorgaat, neem even contact met ons op en we maken het alsnog in orde.
Heb je per ongeluk een dubbele bestelling gedaan? Dan zal je waarschijnlijk twee bestellingen zien staan. Bij de een staat de melding; 'status van betaald" en bij de andere staat de melding; "order in wacht". Hierdoor zien wij zelf dat het om een dubbele bestelling gaat. Stuur ons in dit geval altijd even voor de zekerheid een e-mail met de toelichting als extra bevestiging.
Voor verdere vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice Tel: +(31) 040 - 2826082 of info@schaduwdoekkeuze.nl