opc_loader

Garantie informatie

Welke garantie heb ik op de producten?

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Schaduwdoekkeuze.nl staat achter zijn producten en geeft op alle producten 2 jaar garantie op fabricagefouten. Het product zou namelijk bij normaal gebruik van het product waarvoor het bedoeld is niet binnen 2 jaar stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch dan repareren of vervangen wij het product.

Hoe verloopt de garantie?

Schaduwdoekkeuze.nl hanteert voor de meeste producten de Carry in garantie. Dit houdt in dat je wanneer een product kapot is het terugstuurt naar ons. Wij beoordelen aan de hand van het defect wat te gaan doen, repareren of vervangen. Daarna wordt het product (gerepareerd of nieuw) door ons weer naar je toegestuurd. Bij grotere producten hanteren wij de On-site garantie. Dit houdt in dat wij onze reparatiedienst bij je langs sturen om het product proberen te repareren. Bijvoorbeeld je hebt screen zonwering bij ons hebt gekocht en geïnstalleerd waar een storing aankomt. Deze is vaak moeilijk te demonteren door de klant en op te sturen. Hiervoor komt onze service monteur dan bij je langs.

Ik heb een defect product?

Als je een kapot product hebt neem dan eerst contact op met de klantenservice (Tel: +31 (0)40-2826082 of info@schaduwdoekkeuze.nl) De klantenservice legt je dan precies uit wat te doen om het product terug te sturen.

Wat is er uitgesloten van garantie?

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

- Defecten producten door ondeugdelijk gebruik. Als voorbeeld: Je hebt een waterdicht schaduwdoek wat je horizontaal gemonteerd hebt. Het gaat regenen en er ontstaat een waterzak waardoor het schaduwdoek uitrekt. Hierna is het niet meer mooi strak te spannen. Dit valt dus niet onder de garantie

Defect bij ontvangst

Indien uw product bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, neem dan direct binnen 24 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice.

Mocht het pakket aan de buitenkant van de verpakking zichtbare schade hebben, volg dan de volgende stappen:
* Laat de schade noteren door de bezorger bij aflevering;
* Maak een foto van de beschadigde verpakking;
* Zorg dat het etiket zichtbaar is op de foto;
* Vermeldt altijd de aankoopdatum, type product en artikelnummer (indien aanwezig) in de e-mail naar onze klantenservice;
* Stuur de gemaakte foto(‘s) per e-mail of Wetransfer (speciaal voor grotere bestanden) naar onze klantenservice;

Heeft u bovenstaande stappen ondernomen, dan kunt u het pakket alsnog weigeren.


Let op!!

Indien u bovenstaande stappen niet volgt, kunnen wij het product helaas niet ruilen of crediteren.

Vermeldt altijd de aankoopdatum, type product en artikelnummer (indien aanwezig)

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice Tel: +(31) 040 - 2826082 of info@schaduwdoekkeuze.nl