opc_loader

Menu

8.7 / 10 van 1459 reviews

Garantie informatie

Welke garantie heb ik op de producten?

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk op ons rekenen. Wij staan achter onze producten en geven op alle producten 2 jaar garantie op fabricagefouten. Het product mag dus bij normaal gebruik niet binnen 2 jaar stuk gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen wij het product. 

Hoe verloopt de garantie?

Wanneer het product wat je bij ons hebt gekocht binnen 2 jaar een mankement vertoont dan mag je dit naar ons terug sturen. Wij kijken naar het defect en bepalen dan wat het beste is, repareren of vervangen. Daarna wordt het product (gerepareerd of nieuw) weer naar je toegestuurd. Bij grotere producten komen wij jou thuis. Dan komt onze reparatiedienst bij je langs om in eerste instantie te proberen het product ter plekke te repareren. Lukt dit niet, dan zal onze reparatiedienst het product demonteren en meenemen en gaan we kijken of we het alsnog kunnen maken of dat je een nieuw exemplaar krijgt. Uiteraard zullen we daarna het product weer komen monteren. 

Ik heb een defect product, wat nu?

Als je een kapot product hebt, neem dan eerst contact op met de klantenservice (Tel: +31 (0)40-2826082 of info@schaduwdoekkeuze.nl). De klantenservice legt je dan precies uit wat te doen om het product terug te sturen.

Wat is er uitgesloten van garantie?

Dit is de uitzondering die altijd toepasbaar is voor alle garantiebepalingen voor alle producten wereldwijd, namelijk; defecten door ondeugdelijk gebruik. Een voorbeeld: je hebt een waterdicht schaduwdoek wat je horizontaal hebt gemonteerd. Na een fikse regenbui is er een waterzak ontstaan en daardoor is het schaduwdoek uitgerekt. Hierna is het niet meer mooi strak te spannen. Dit soort defecten vallen helaas niet onder de garantie. 

Ik heb van de bezorger een defect product ontvangen, wat nu?

Indien jouw product bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, neem dan direct binnen 24 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice. Mocht het pakket aan de buitenkant van de verpakking zichtbare schade hebben, volg dan de volgende stappen:
* Laat de schade noteren door de bezorger bij aflevering
* Maak een foto van de beschadigde verpakking
* Zorg dat het etiket zichtbaar is op de foto
* Vermeld altijd de aankoopdatum, type product en artikelnummer (indien aanwezig) in de e-mail naar onze klantenservice
* Stuur de gemaakte foto(‘s) per e-mail of Wetransfer (speciaal voor grotere bestanden) naar onze klantenservice

Heb je bovenstaande stappen ondernomen? Dan mag je het pakket weigeren. Neem even daarna contact met ons op.


Let op!!

Indien je bovenstaande stappen niet volgt, kunnen wij het product helaas niet ruilen of crediteren.

Vermeldt altijd de aankoopdatum, type product en artikelnummer (indien aanwezig)

Voor verdere vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice Tel: +(31) 040 - 2826082 of info@schaduwdoekkeuze.nl