opc_loader

Menu

8.7 / 10 van 1459 reviews

Hierbij alle antwoorden omtrent je vragen

  1. Ik heb een vraag over een schaduwdoek
  2. Ik zoek een product in de webwinkel maar ik kan het niet vinden
  3. Moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling?
  4. Kan ik het product ook in echt bekijken voordat ik bestel?
  5. Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
  6. Ik woon in buitenland, wordt mijn bestelling daar ook naar toe verzonden?
  7. Wat is de levertijd?
  8. Ik heb product besteld, maar na een week heb ik het nog niet binnen, wat nu?
  9. Kan ik mijn bestelling na ontvangst retourneren?
  10. Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn verhaal kwijt?
  11. Wat als mijn product beschadigd geleverd is?
  12. Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?
  13. Ik wil mijn adres wijzigen gaat dat?
  14. Wat als mijn bezorging vertraagd is?
  15. Waar is mijn pakketje?
  16. Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een afhaalpunt?
  17. Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?
  18. Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?
  19. Hoe werkt doordeweekse avondlevering?
  20. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
  21. Hoe wijzig ik mijn bestelling?
  22. Waarom is mijn creditcardbetaling afgewezen?
  23. Wat als ik dubbel betaald heb?
  24. Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
  25. Hebben jullie cadeaubonnen?
  26. Kan ik VVV-bon inwisselen?
  27. Kan ik mijn product ook naar de winkel terugbrengen voor retour of reparatie?
  28. Hoe moet ik mijn product retourneren?
  29. Wanneer kan ik mijn product niet retourneren?
  30. Wat zijn de retourvoorwaarden?
  31. Kan ik ook één product uit mijn bestelling terugsturen en overige houden?
  32. Krijg ik na het retourneren het volledige aankoopbedrag terug?
  33. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
  34. Wat is de status van mijn retourzending?
  35. Wat als ik een onderdeel mis van mijn bestelling?
  36. Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?
  37. Heb je een product ontvangen wat je niet besteld hebt?
  38. Kan ik mijn product ook ruilen bij jullie in de showroom?
  39. Kan ik ook buiten de fabrieksgarantie mijn product bij jullie laten repareren?
  40. Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
  41. Hoeveel garantie heb ik op mijn product?
  42. Wat voor soort garantie heb ik?

Heb je andere vragen dan die hier vermeld staan op deze pagina? Neem dan contact met ons op per telefoon +31 (0)40-2826082 of e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl.

1. Ik heb een vraag over een schaduwdoek.

Voor alle antwoorden over een schaduwdoek verijzen we je door naar de speciale pagina over Vragen over schaduwdoeken

2. Ik zoek een product in de webwinkel maar ik kan het niet vinden.

Het kan zijn dat je een bepaald product niet kunt vinden in onze webwinkel. Neem dan contact met ons op en wij helpen je daar graag verder mee.

3. Moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling?

Bijna alle producten worden gratis verstuurd binnen Nederland en België. Wordt een product niet gratis verstuurd, dan staan de verzendkosten bij het product vermeld.

4. Kan ik het product ook in echt bekijken voordat ik bestel?

Wij beschikken inderdaad over een showroom waar je de veel producten in het echt kunt bekijken. Onze showroom is geopend van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 - 17:00 uur.

5. Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?

Ons magazijn zit bij de showroom op de Wolfshoek 1a in Knegsel. Je kunt na bestelling via de webwinkel het product op komen halen. Je ontvangt hierover bericht als je bestelling klaarligt om op te halen. Ben je in de showroom en heb je ter plekke een artikel uitgezocht en is dit op voorraad, dan kun je het direct meenemen.

6. Ik woon in buitenland, wordt mijn bestelling daar ook naar toe verzonden?

Het is geen enkel probleem als je in het buitenland woont, wij versturen bestellingen naar ieder land. Wel worden er buiten Nederland en België (extra) verzendkosten in rekening gebracht. Wij brengen je vooraf op de hoogte van het juiste bedrag. Stuur ons een e-mail met je bestelling en wij informeren je over het totale bedrag.

7. Wat is de levertijd?

De levertijd hangt af van het product wat je besteld hebt. De levertijd hebben wij daarom bij de meeste producten erbij vermeld staan. Je kan ook altijd even bij ons informeren naar de exacte levertijd als je het zeker wilt weten. Of ook als je een product voor een bepaald datum / tijdstip nodig hebt, neem even contact met ons op.

8. Ik heb product besteld, maar na een week heb ik het nog niet binnen, wat nu?

Als je de bestelling na twee werkdagen nog niet binnen hebt terwijl je wel van ons een e-mail hebt ontvangen waarin wij hebben vermeld het product naar je toe te hebben verzonden, neem dan direct contact met ons op. Ook wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Of heb je na de vermelde levertijd het product nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij gaan dan direct voor je aan de slag om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt. Vermeld wel altijd duidelijk het ordernummer in je e-mail (of als je belt), wij kunnen dan nog sneller aan de slag.

9. Kan ik mijn bestelling na ontvangst retourneren?

Binnen de wettelijke gestelde termijn van 14 dagen kan je standaardproducten retourneren. Maatwerk producten kunnen niet geretourneerd worden. Voor meer informatie over retourneren lees verder op de speciale pagina hierover.

10. Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn verhaal kwijt?

Wanneer je een klacht hebt over de bezorger die bij je het pakket heeft afgeleverd neem dan contact (info@schaduwdoekkeuze.nl) met onze klantenservice op. Wij gaan dan jouw klacht zorgvuldig behandelen en naar een oplossing zoeken.

11. Wat als mijn product beschadigd geleverd is?

Dat lossen we natuurlijk op met je. Belangrijk is dat voordat je het product in ontvangst neemt de verpakking controleert. Als deze beschadigd is accepteer dan het pakket niet. Accepteer je het pakket wel ondanks de beschadiging laat dan een aantekening maken op de aflever bon van de pakketbezorger. Als je de beschadiging niet aan de buitenkant hebt kunnen constateren neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met vermelding van je ordernummer en een foto bijgevoegd van de beschadiging.

12. Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

De pakketbezorger zal eerst kijken of de beide buren of over buren thuis zijn. Als dat het geval is dan wordt het pakket daar afgeleverd. Hier ontvang je dan een brief je in de bus met daarop vermeld op welk adres het pakket geleverd is. Of als je aangegeven hebt dat het pakket ergens neergelegd mag worden dan doet men dat. Is er niks afgesproken omtrent neerzettoestemming en ook de buren zijn niet thuis dan kun je een nieuwe bezorgafspraak maken of ervoor kiezen het pakket bij een DPD Parcelshop af te halen.

13. Ik wil mijn adres wijzigen gaat dat?

Als je een verkeerd factuuradres of bezorgadres in hebt gevuld tijdens het bestelproces dan stuur ons een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met het juiste adres en wij passen dit aan. Is het nieuwe adres alleen bedoeld om het pakket te bezorgen? Dan kun je dit nadat je de Track & Trace link vanuit DPD hebt ontvangen zelf aanpassen bij DPD.

14. Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Indien je bestelde product niet binnen de gestelde levertermijn bezorgd kan worden ontvang je hierover bericht van ons. Normaal worden pakketjes nadat je een verzendbevestiging hebt ontvangen de volgende dag geleverd. Wacht altijd nog 1 dag extra af en neem dan pas contact met ons op.

15. Waar is mijn pakketje?

Je hebt je pakket niet ontvangen ondanks dat je een verzendbevestiging met Track & Trace code hebt ontvangen. Stuur ons dan een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met vermelding van je ordernummer. Wij gaan het dan direct voor je uitzoeken en oplossen.

16. Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een afhaalpunt?

Dit kan pas nadat je vanuit DPD een verzendbevestiging hebt ontvangen met een Track & Trace link. Via deze link kun je de wijze van bezorging aanpassen zoals datum, tijdstip en ook afhalen bij een DPD parcelshop.

17. Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

Ja dat kan bij DPD. Je ontvangt altijd een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace link. Op de dag van bezorging ontvang je altijd een bericht van DPD met daarin een tijdvak van een uur voor de bezorging. Komt dit niet uit dan kun je het tijdstip, bezorglocatie of datum altijd online aanpassen.

18. Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Nee dat kan niet wij werken niet met dezelfde dag bestellen en ontvangen.

19. Hoe werkt doordeweekse avondlevering?

Daar kun je voor kiezen zodra je de verzendbevestiging hebt ontvangen vanuit DPD. Via de Track & Trace link in de verzendbevestiging kun je hiervoor online kiezen.

20. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wil je de bestelling na aankoop annuleren stuur ons dan simpel een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan direct je order annuleren. Als je de bestelling ook al betaald hebt storten wij de betaling dezelfde manier aan je terug.

21. Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Wil je je bestelling naderhand wijzigen is dat geen probleem mits je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Stuur ons dan een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met vermelding van je ordernummer. Vermeld daar ook in wat je graag wilt ontvangen i.p.v. wat je besteld had en wij gaan het voor je aanpassen. Kom je er pas achter nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen dan kunnen wij het niet meer aanpassen en moet je het product niet aan ons retourneren.

22. Waarom is mijn creditcardbetaling afgewezen?

Wij kunnen hierover geen enkele mededeling doen wegens privacy. Alle betalingen gaan door een automatische betalingscontrole waar wij geen invloed op hebben. Misschien kun je contact opnemen met je creditcardmaatschappij en zei je meer uitleg geven over een afwijzing.

23. Wat als ik dubbel betaald heb?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je maar 1 keer een bestelling hebt gedaan hoedt deze ook maar een keer betaald te worden. Is desondanks het bedrag meerdere keren van je rekening afgeschreven gaan we dat direct aan je terugbetalen. Dit gebeurt meestal op dezelfde manier zoals je ook betaald hebt. Vertrouw je het niet helemaal neem dan direct contact met ons op via telefoon +31(0)40 – 2826082 of e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl

24. Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Na een bestelling gedaan te hebben ontvang je altijd automatische een orderbevestiging. Deze wordt direct via het systeem naar je verstuurd. Let wel op dat je het juiste e-mailadres invoert, hier wordt het namelijk naar verstuurd. Het kan voorkomen dat je denkt deze niet ontvangen te hebben. Controleer altijd naast je Postvak In ook je Spam box. Het komt helaas regelmatig voor dat de ordebevestigingsmail in de Spam box belandt. Kun je helemaal niet vinden stuur ons een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met vermelding van je Naam, Adresgegevens en wij gaan je handmatig alsnog een orderbevestigingsmail sturen.

25. Hebben jullie cadeaubonnen?

Nee wij werken niet met cadeaubonnen.

26. Kan ik een VVV-bon inwisselen bij jullie?

Nee wij accepteren geen VVV-bon of andere cadeaubon of voucher.

27. Kan ik mijn product ook naar de winkel terugbrengen voor retour of reparatie?

Ja je kan een product wat je online besteld hebt of bij ons in de winkel gekocht hebt terugbrengen. Je hoeft dit niet vooraf aan te melden. Bij retourneren beoordelen we ter plekke of het product voldoet aan de gestelde retourvoorwaarden. Bij reparatie noteren wij je gegevens en wat er gerepareerd dient te worden.

28. Hoe moet ik mijn product retournerenretourneren?

Volg het volgende stappenplan om je product te retourneren.

29. Wanneer kan ik mijn product niet retourneren?

Wanneer het product aan een van volgende kenmerken voldoet valt het buiten de wettelijke retourrecht

  • Maatwerk producten; deze zijn speciaal op maat gemaakt;
  • Gebruikte artikelen;
  • Producten die buiten onze schuld om beschadigd of incompleet zijn;
  • Artikelen zonder verpakking;

30. Wat zijn de retourvoorwaarden?

Lees hier de retourvoorwaarden

31. Kan ik ook één product uit mijn bestelling terugsturen en overige houden?

Ja dat is geen enkel probleem. Stuur het artikel wat je niet nodig hebt aan ons terug. Na ontvangst daarvan storten wij het bedrag van dit artikel aan je terug.

32. Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Als het product voldoet aan de retourvoorwaarden dan krijg je het volledige bedrag teruggestort.

33. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Nadat wij je product retour hebben ontvangen wordt het volledig aankoopbedrag binnen de wettelijke termijn van 14 dagen aan je retour gestort.

34. Wat is de status van mijn retourzending?

Wanneer wij je product retour hebben ontvangen gaan wij deze checken volgens de retourvoorwaarden. Voldoet het product hieraan dan gaan wij over tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

35. Wat als ik een onderdeel mis van mijn bestelling?

Heb je niet je complete bestelling ontvangen en wij hebben je daar vooraf niet over geïnformeerd. Neem dan na ontvangst contact met ons op. Stuur ons een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl en vermeld daarin je ordernummer met het artikel wat ontbreekt.

36. Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?

Afhankelijk van het probleem besluiten wij of we het product repareren of vervangen. Wij vragen meestal eerst foto’s zodat we al kunnen beoordelen wat het probleem is. Zien we al direct dat het niet te repareren is dan zenden we je meteen een nieuw product.

37. Heb je een product ontvangen wat je niet besteld hebt?

Stuur ons een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met je ordernummer erbij. Vermeld daar ook bij wat je ontvangen hebt, eventueel met een foto erbij gevoegd. Wij gaan het dan z.s.m. voor je oplossen.

38. Kan ik mijn product ook ruilen bij jullie in de showroom?

Je kan tijdens de openingsuren van de showroom altijd je product komen omruilen of terugbrengen. Als het nieuwe product op voorraad is kan het direct weer meegenomen worden. Moeten we het bestellen dan informeren we je als het binnen is. Dan kun je het alsnog op komen halen of we sturen het op, wat je wilt.

39. Kan ik ook buiten de fabrieksgarantie mijn product bij jullie laten repareren?

Ja als er door de loop van de tijd schade ontstaan is aan het product neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl met vermelding van je ordernummer en schade omschrijving. Stuur daarbij een foto van de schade mee zodat wij kunnen beoordelen of het te repareren is en wat de kosten daarvoor bedragen.

40. Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Stel ons daarvan per e-mail info@schaduwdoekkeuze.nl op de hoogte. Vermeld altijd je ordernummer erbij. Stuur ook een foto mee van de beschadiging. Wij gaan het dan z.s.m. voor je oplossen.

41. Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

De minimale garantie bedraagt altijd 2 jaar voor ieder product. Maar sommige producten hebben een langere garantieperiode. Daarom staat bij ieder product de garantie apart vermeld.

42. Wat voor soort garantie heb ik?

Je hebt altijd minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. Het kan per product soms verschillen daarom staat bij ieder product de garantie nogmaals apart vermeld.