Klachten & Suggesties
Klachten
Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten. Het is ondanks dat toch mogelijk dat je niet tevreden bent over de service. Wij horen graag van je waarom, zodat wij er alles aan kunnen doen om je alsnog tevreden te stellen. Je mag jouw klacht richten tot de afdeling klantenservice. Je krijgt altijd binnen vijf werkdagen een reactie.
Ben je het niet eens met de afhandeling van een klacht? De websites van Outdoor Tuinidee bv zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. Hierdoor kun je ook gebruik maken van de Geschillencommissie, Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Stappenplan bij een klacht
1. Meld je bij onze klantenservice met de betreffende klacht
2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van jouw klacht
3. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen behandelen en je hiervan per e-mail op de hoogte stellen
4. Ben je het niet eens met de klachtenafhandeling? Dan kun je via telefoon (+31(0)40 2826082 of e-mail contact met ons opnemen
5. Komt je er met ons toch niet uit, dan kun je je nog wenden tot de geschillencommissie van Webwinkelkeur;
Suggesties
Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen jouw reactie daarom zeer op prijs.