opc_loader

Retourneren

14 dagen bedenktijd

Natuurlijk hoeft u gekocht product niet te voldoen aan u wensen, want bestellen via een webshop is anders dan het product zien en voelen in de winkel. Daarom geven we u de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen. Volg onderstaande stappen om het product op de juiste wijze terug te sturen.

Is het product wel naar u wens maar is het beschadigd of hebben wij een fout gemaakt door een verkeerd artikel op te sturen? Dan verwijzen we u naar de onderzijde van deze pagina.

Stappenplan

schaduwdoek retourneren download Download en print het herroepingsformulier. Heeft u geen printer schrijf dan de gegevens over in uw email bericht.
schaduwdoek originele verpakking Graag ontvangen wij het product in de originele verpakking retour, indien mogelijk. Vergeet niet het herroepingsformulier bij te voegen!
schaduwdoekkeuze retour adres

U kunt het pakket gefrankeerd opsturen naar:

Outdoor Tuinidee bv
Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel

schaduwdoekkeuze retour versturen Verstuur het product per pakketdienst terug naar ons.

Voorwaarden retourneren

  • U draagt zelf het risico voor het retourneren in het geval deze zoek raakt.
  • De producten worden binnen de wettelijk gestelde termijn van 14 dagen terug
  • gestuurd. Dit gaat in op de dag van ontvangst van uw product.
  • Het Product bevindt zich nog in de originele staat en verpakking.
  • Kosten voor retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Het verzenden van de producten is bij Schaduwdoekkeuze.nl Gratis.
  • Maar het terugsturen van de producten
  • is voor eigen rekening. Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact met onze klantenservice op zodat we u verder kunnen helpen.

Uitzonderingen

Niet alle producten kunnen worden terug gestuurd. De volgende producten vallen niet onder de 14 dagen retourrecht.

  • Maatwerk producten. Dit zijn producten die speciaal voor u op maat gemaakt zijn.
  • Producten die gebruikt zijn
  • Producten die buiten onze schuld om beschadigd of incompleet zijn.
  • Producten waarvan de verpakking niet meer aanwezig is.

Beschadigd of verkeerd geleverd

Alle producten verpakken wij zorgvuldig en worden gecontroleerd. Het kan toch voorkomen dat we door drukte per ongeluk een verkeerd product naar u opsturen. Of dat u een product beschadigd ontvangt door onzorgvuldige omgang van de pakketdienst. Als dit het geval is dan verzoeken we u vriendelijk om een email te sturen naar info@schaduwdoekkeuze.nl ondervermelding van uw ordernummer. Emails beantwoorden wij meestal binnen een paar uur.

Let op:

Stuur altijd met het email bericht een aantal foto's mee waarop de beschadiging of het verkeerde product te zien is. Aan de hand van deze foto's kunnen wij direct een passende oplossing aanbieden.

Kosten:

Uiteraard kunt u niks aan de beschadiging voldoen als de verpakking aan de buitenzijde onbeschadigd is. Wij berekenen dan ook geen extra kosten voor het vervangen of repareren van het product.

Verloop van uw retour

U ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij uw product hebben ontvangen. De termijn dat wij u een bevestigingsmail sturen is afhankelijk van de verzendtijd die de pakketdienst hanteert. Na ontvangst van het retour gestuurde product beoordelen wij deze en voeren wij de oplossing door die we met u vooraf hebben afgesproken.

Omruilen:

Gaat het om een omruiling dan ontvangt u van ons een nieuw product. Is het nieuwe product duurder dan het eerdere product dan ontvangt u van ons een factuur met het verschilbedrag wat bij betaald moet worden. Is het voordeliger dan storten wij het verschilbedrag aan u terug,

Geld retour:

Wanneer wij uw product retour hebben ontvangen dan storten wij binnen de wettelijke 14 dagen het bedrag retour op uw rekening. Meestal gebeurt dit via dezelfde methode als u in eerste instantie betaald heeft. Gaat het niet via de originele betaalmethoden dan boeken wij het bedrag per bank aan u over.