opc_loader

Bezorgen informatie

Schaduwdoekkeuze.nl verstuurt op 2 manieren de producten. De wijze van verzending hangt af van de product afmetingen of gewicht. De meeste bestellingen worden met een pakketdienst zoals DPD naar je verzonden. Is de bestelling echter groter of zwaarder dan een pakketjes vervoerder mee kan nemen, dan wordt de bestelling per transporteur (Thijs Logistiek) verzonden. Wij zorgen ervoor dat uw product goed is verpakt en de kans op beschadigen zo klein mogelijk is.

Worden er bezorgkosten gerekend?

Binnen Nederland en België wordt 99% Gratis verstuurd. Naar landen buiten Nederland en België kunnen wel extra verzendkosten in rekening gebracht worden. Hier wordt de klant vooraf door ons over geïnformeerd. Bij elk product staat of het gratis verstuurd wordt of dat er kosten aan verbonden zijn. Woont u in het buitenland? Informeer dan naar de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?

Het is niet mogelijk om de bestelling direct naar een afhaalpunt te laten sturen. Iedere bestelling wordt door ons bij je thuis bezorgd. Heeft de bezorger na een paar keer langs te zijn geweest niemand aangetroffen dan wordt de bestelling bij een afhaalpunt gebracht waar je het zelf op kunt halen.

Kan ik een tijdstip afspreken voor het bezorgen?

Bij grotere producten die bezorgd worden door Thijs Logistiek kan dit inderdaad. Hiervoor maken we vooraf met je een bezorg afspraak voor een afgesproken dag en dagdeel. Ook kan er eventueel een tijdsindicatie doorgeven worden. Hierdoor is het niet nodig de gehele dag ervoor thuis te blijven. Bij kleinere producten is dit helaas niet mogelijk. Wel kunt u via de track & trace zien hoe laat de bestelling ongeveer bezorgd gaat worden.

Zijn er speciale Covid-19 maatregelen bij de bezorging?

Er wordt alleen een afstand van 1,5 meter gehanteerd. Voor het ondertekenen van de aflevering doen de meeste bezorgers en chauffeurs het zelf. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling

schaduwdoekkeuze voordeel teken Product op voorraad? Als het op voorraad is dan ligt het aan het tijdstip van bestellen en de drukte binnen het bedrijf (seizoen afhankelijk bij schaduwdoeken). Meestal als je voor 12:00 uur besteld wordt het dezelfde dag nog per DPD verzonden en volgende dag bezorgt. Bestel je na 12:00 uur dan heeft het met de drukte te maken of het nog verwerkt kan worden voor dezelfde dag. Dus het varieert van 24 tot 72 uur dat je het product in huis hebt.

Leveringen via pakketdienst:

Verzend dag Ontvangst dag NL Ontvangst dag B
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Maandag

schaduwdoekkeuze voordeel teken Product niet op voorraad hoelang moet ik dan wachten? Dan staat er meestal het volgende bij de productpagina vermeld. Indien niet op voorraad dan bedraagt de maximale levertijd 5 werkdagen. Ik moet er wel bij zeggen dit is ook periode afhankelijk. Is het heel druk door mooi weer dan duurt het langer voordat wij het bestelde product (schaduwdoek) weer opnieuw binnen hebben. Het kan dan oplopen tot 10 werkdagen maar dit komt bijna nooit voor.

schaduwdoekkeuze voordeel teken Als ik voor maatwerk kies wat dan? Heeft u gekozen voor een speciaal product wat op maat gemaakt moet worden, dan is de levertijd afhankelijk van wat voor soort product het is. Meestal moet u rekenen op 4 weken. Maar bij een op maat gekozen product wordt u door ons geïnformeerd over de voortgang en op de hoogte gehouden. Als de bestelling gereed is uit productie wordt het verzonden. Afhankelijk van de afmetingen van het artikel wordt het per pakketdienst (DPD) of transporteur ( Thijs Logistiek) verstuurd. 

Mijn product ontvangen en voorkomen van beschadigingen

Transportbedrijven weigeren elke verantwoordelijkheid bij schade, als u die na constatering niet meteen aangeeft op de vrachtbrief/vervoersdocument. Bij DPD, Postnl, DHL kunt u de bestelling weigeren zonder opgaaf van reden. Als geadresseerde geen opmerking maakt of niet weigert, heeft hij/zij zelf het product beschadigd na ontvangst ‘in goede orde', zo redeneren de verzekeringsmaatschappijen van de transportbedrijven.

Gelieve het pakket aan de deur grondig te controleren op schade aan de buitenkant vóór u tekent voor ontvangst. Is uw pakket gedeukt, gescheurd of geopend, dan verzoeken wij u de levering te weigeren. De vervoerder staat het niet toe dat u de verpakking openmaakt! Zelfs al staan er voetstappen op het verpakkingsmateriaal of is het karton ook maar enigszins beschadigd, kan dit gevolgen hebben voor het product.


Neem vervolgens per e-mail binnen 24 uur na de oorspronkelijke levering contact met ons op en meldt de transportschade.


Outdoor Tuinidee bv kan op geen enkele wijze verantwoordelijk gesteld worden voor transportschade, wanneer u getekend heeft voor ontvangst. Laat u uw pakket bij een ander afleveren, meldt deze procedure dan ook bij de ontvanger van uw pakket

Kan ik mijn bezorg moment volgen?

Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons automatisch een e-mail verzendbevestiging. In dit bericht vindt u het zogeheten Track&Trace-nummer, waarmee u uw bestelling kunt volgen op de website van de betreffende pakketdienst.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt ook uw bestelling bij ons in Knegsel afhalen. U dient dit aan te geven bij het plaatsen ban de bestelling.


Let op:
U kunt uw product pas afhalen nadat u per e-mail of telefonisch bericht heeft gehad dat uw bestelling voor u klaar licht.


Afhaaltijden:
Maandag: Gesloten, of op Afspraak
Dinsdag t/m zaterdag: 10:00-17:00 uur

Andere tijden ook mogelijk op afspraak..


Afhaaladres:
Wolfshoek 1a
5511 KH  Knegsel
Routebeschrijving

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Bij een verzending binnen Nederland ontvangt u de bestelling meestal de volgende dag. Belgische klanten moeten rekening houden met 2 á 3 werkdagen. Helaas komt het wel eens voor dat een zending vertraagd is bij de pakketdienst. Wij vragen u daarom om minimaal 5 werkdagen geduld te hebben na de verzenddatum. Dit is de periode waar binnen uw bestelling alsnog bezorgd kan worden. Voor verzendingen naar België vragen we 8 werkdagen geduld te hebben.

Wordt uw bestelling niet binnen deze periode bezorgd, dan ontvangen we van u graag een e-mail met de volgende gegevens erin vermeld.

  • Ordernummer
  • Verzendadres
  • Toelichting
     

Mijn pakket is naar verkeerd adres gestuurd?

Is het pakket bezorgd op een verkeerd adres? Dan vragen we u het op dit adres op te halen, mits het in uw buurt is. Is het buiten uw regio, dan vragen wij u contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar info@schaduwdoekkeuze.nl.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice Tel: +(31) 040 - 2826082 of info@schaduwdoekkeuze.nl