opc_loader

Menu

8.7 / 10 van 1459 reviews

Voor bestelling van een product.

  • Ben ik 100% verzekerd dat ik krijg wat ik bestel?

Jazeker! Wij bestaan al meer dan 25 jaar en in die periode hebben we flink wat vertrouwen bij onze klanten weten te winnen. Dit kun je lezen in de reviews van Webwinkelkeurmerk  schaduwdoekkeuze-webwinkelkeuren we zijn trots dat we inmiddels een flinke hoeveelheid positieve reviews hebben verzameld. Je kunt er zeker van zijn dat je veilig bij ons kunt bestellen. Wij verwijderen nooit negatieve reviews maar laten deze bewust staan omdat wij ook fouten kunnen maken. Wij porberen ook altijd te reageren op negatieve reviews zodat iedereen kan zien dat we er alles aan doen om fouten zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast heb je als klant altijd nog de mogelijkheid om via Webwinkelkeur de geschillencommissie in te schakelen, mocht je klacht toch niet naar tevredenheid zijn opgelost. Dus je kan met een gerust hart bij ons een bestelling plaatsen.

  • Hoe plaats ik mijn bestelling?

Door bij het artikel van jouw keuze op de rode langwerpige knop ‘In winkelwagen’ te klikken wordt het product in de winkelmand geplaatst. Vanuit de winkelmand kan je de bestelling afronden door het invullen van de juiste gegevens. Als je al eerder bij ons een bestelling hebt geplaatst dan kan je gebruik maken van het Schaduwdoekkeuze account wat je destijds aangemaakt hebt. Hierdoor gaar het nog sneller.

  • Ontvang ik een bevestiging van de bestelling? 

Nadat je de bestelling volledig hebt afgerond ontvang je altijd direct een orderbevestiging in je inbox. Het kan zijn dat deze niet in je Postvak In terecht komt maar in de Spam Box. Controleer deze dus ook even.

  • Als ik de bestelling nu plaats, wanneer wordt het dan geleverd? 

Dit is afhankelijk van het gekozen artikel. Gaat het om een standaardproduct zoals een schaduwdoek, dan hangt het van de voorraad af. Of het artikel op voorraad is kan je zien aan het groene of rode bolletje bij beschikbaarheid. Als het op voorraad is, dan ligt het aan het tijdstip van bestellen. Meestal als je voor 12:00 uur besteld wordt het dezelfde dag nog per DPD verzonden en heb je het de volgende dag binnen. Bestel je na 12:00 uur, dan is het afhankelijk van de drukte of het nog dezelfde dag verwerkt kan worden. Dus het varieert van 24 tot 72 uur tot je het product in huis hebt.

  • Als een product niet op voorraad is, hoe lang moet ik dan wachten?

Als een artikel niet op voorraad is bedraagt de maximale levertijd 5 werkdagen. Dit is ook periode afhankelijk. Is het erg druk door mooi weer, dan kan het langer duren voordat wij het bestelde product (bijv. een schaduwdoek) weer opnieuw binnen hebben. Het kan in extreme gevallen oplopen tot 10 werkdagen, maar dit is zeldzaam.

  • Wat is de levertermijn voor maatwerk? 

Heb je gekozen voor een product wat op maat gemaakt moet worden, dan is de levertijd mede afhankelijk van het soort product. Meestal moet je rekenen op 4 weken. Bij een op maat gekozen product word je door ons geïnformeerd over de voortgang en blijf je zo altijd op de hoogte. Meteen als de bestelling klaar is wordt het verzonden. Afhankelijk van de afmetingen van het artikel wordt het per pakketdienst (DPD) of per transporteur (Thijs Logistiek) verstuurd. 

  • Hoe ontvang ik mijn factuur van de geplaatste bestelling? 

Na betaling via de webshop wordt er automatisch een factuur aangemaakt. Deze kun je downloaden via het account als je dat hebt aangemaakt. Heb je geen account aangemaakt? Als je het pakket ontvangt zit er ook altijd een factuur bij. Deze zit samen met andere formulieren in een plastic mapje op de verpakking geplakt. Mocht deze per ongeluk ontbreken, geef ons even een belletje en we sturen hem na.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het wijzigen van jouw bestelling kan alleen als we het artikel nog niet aan de bezorger hebben overgedragen. De snelste manier is om ons even een e-mail te sturen met jouw ordernummer en aan te geven met welk artikel je dit wilt ruilen. Dan passen we dit gelijk voor je aan. 

  • Als ik mijn bestelling geplaatst heb, kan ik die dan nog annuleren? 

Ja dat kan zeker. De snelste en makkelijkste manier is om ons per e-mail hier direct van op de hoogte te stellen. Vermeld in deze korte e-mail het ordernummer van het artikel wat je wilt annuleren. Is de bestelling al naar je verzonden, dan kun je hem aan de deur tijdens de bezorging weigeren.

  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Dit is afhankelijk van het type product wat je besteld hebt. Een schaduwdoek zit meestal in een doos. Wanneer je daarbij ook een bevestiging set hebt besteld dan wordt deze bij het schaduwdoek in de doos verpakt. Bestel je er ook een schuifrail bij, dan wordt deze bovenop de doos geplakt. Wij zullen, indien mogelijk, alles in één pakket onderbrengen. Mocht jou bestelling verdeeld worden over twee pakketten dan krijg je van ons hierover bericht.

  • Hoe wordt een groot of lang artikel geleverd?

Voor afmetingen die buiten een pakketdienst vallen maken wij gebruik van Thijs Logistiek. Zij verzorgen voor ons het transport van alle bestellingen die niet per pakketdienst bezorgd kunnen worden. Wanneer het door jouw bestelde product per transporteur bezorgd gaat worden maken wij hiervoor een leveringsafspraak met je. Deze afspraak maken wij per telefoon of per mail met jou. Op deze manier weet je precies wanneer het product geleverd gaat worden.

  • Wat als ik een bevestigingspaal of een grondanker bestel?

Alle lange lengtes, dus ook een houten of aluminium paal, wordt met Thijs Logistiek bij jou thuis geleverd. Helemaal gratis! Je ontvangt dan waarschijnlijk twee aparte pakketten, 1x het schaduwdoek geleverd door DPD en 1x de paal geleverd door Thijs Logistiek.

  • Kan ik de levering van de bestelling volgen? 

DPD en Thijs Logistiek werken met een track & trace systeem waardoor je altijd jouw bestelling kan volgen. De e-mail van DPD (Sendcloud) heeft een track & trace code waarmee je kunt zien hoe laat de bezorger bij jou is. Deze e-mail wordt meestal na 22:00 uur ’s-avonds verzonden. Aangezien de doos niet door de brievenbus past moet er wel iemand thuis zijn om het pakket aan te nemen. Jij hoeft daar zelf niet per sé voor thuis te blijven, mocht je niet thuis zijn dan zal het pakket bij een van je buren worden afgegeven. Zijn de buren ook niet thuis? Dan ontvang je een briefje in de bus met de mededeling dat je een nieuwe afspraak mag maken. Als jouw pakket met Thijs Logistiek verstuurd wordt heb je al een leveringsafspraak gemaakt en weet je dus wanneer het bezorgd gaat worden. Wil je graag ook het tijdstip weten, dan kan je ‘s-morgens contact met ons opnemen en kunnen we je een indicatie van het tijdstip doorgeven. 

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice Tel: +(31) 040 - 2826082 of info@schaduwdoekkeuze.nl